Bestelling & Levering

Effect van corona op de levertijden

Het COVID-19 virus heeft grote impact op ons allemaal. Zo ook op de fabrieken die onze meubelen, maken. De toeleveringen van grondstoffen naar de fabrieken loopt uit en onder de personeelsleden is een hoger ziekteverzuim. Hierdoor komt de productieplanning in deze fabrieken in het gedrang. Wij vragen dan ook begrip voor eventueel uitlopende levertijden. Wij doen ons uiterste best om alle bestelde meubelen op tijd geleverd te krijgen, en hopen dat het ongemak hierdoor beperkt blijft.


Let op: de levertijden die op onze website vermeld staan zijn op dit moment ter indicatie. De levertijden kunnen in sommige gevallen langer zijn dan vermeld.

Bezorging van de meubelen tijdens corona 

Indien je ervoor hebt gekozen je meubelen te laten bezorgen, vindt de levering van je nieuwe meubelen, zonder tegenbericht, plaats in de overeengekomen leverweek. Dit houdt in dat onze transportdienst op de aan jou gecommuniceerde datum de meubelen komt leveren. Tijdens de levering houden we de richtlijnen van de overheid en het RIVM aan. Dit houdt onder meer in dat we geen handen schudden, gepaste afstand houden en dat onze bezorgers een mondmasker dragen. Geef onze bezorgers voldoende ruimte en betaal zoveel mogelijk met pin. We ontsmetten het betaal apparaat na iedere betaling.
Let op: In normale tijden worden de goederen geleverd in de ruimte direct bij binnenkomst, gedurende de Corona periode is de regel dat de goederen tot de eerste drempel worden geleverd

Bezorgers met (lichte) klachten blijven thuis. En wij vragen je, indien je zelf symptomen van het COVID-19 virus hebt of thuis in quarantaine zit, zo snel mogelijk contact op te nemen met Mijntvmeubel over de levering van je nieuwe meubelen. Het is conform de richtlijnen van het RIVM dan niet verantwoord om de levering van de meubelen door te laten gaan. Samen gaan we op zoek naar een passende oplossing rondom de levering van je meubelen.

  

Levertijd
Meubels die met de post verstuurd kunnen worden, bezorgt PostNL, indien op voorraad, binnen 2-5 werkdagen. De status van je aankoop is te volgen via de Track&Trace-link die je ontvangt zodra het pakketje ons magazijn verlaten heeft. Meubels die te groot, te zwaar of te kwetsbaar zijn om met de post te kunnen versturen, leveren wij op afspraak, indien op voorraad, binnen 2 weken. Wij zullen voor de levering van grote meubels nooit zomaar ineens bij je op de stoep staan. Onze vervoerder, Jos Dusseldorp Transport, neemt ongeveer na 3-5 werkdagen nadat je je bestelling geplaatst hebt contact met je op om een leverdatum in te plannen. Je kan dus altijd zelf een dag kiezen die het beste bij jouw schema past. Let op: emails van onze vervoerder voor het maken van de bezorgafspraak komen soms in de SPAM terecht. Houdt deze dus ook in de gaten.
Meld indien het product niet op voorraad is, kan je je emailadres achterlaten via de knop 'houd mij op de hoogte'. We sturen je dan een mailtje als we dit product weer op voorraad hebben.

We doen altijd ons uiterste best om je bestelling op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging is vertraagd. In dit geval zullen we je uiteraard zo snel mogelijk op de hoogte stellen.

Ben je niet thuis als je bestelling wordt bezorgd? De vervoerdienst zal de meubels dan proberen af te leveren bij je buren en als dit niet lukt naar een afhaalpunt brengen. Er ligt dan een briefje in je brievenbus met de informatie waar je je meubel af kan halen. Als je bestelling op afspraak wordt geleverd door onze vervoerder, dan dien je minimaal 24 uur van tevoren aan onze vervoerder te melden dat je de afspraak wilt verzetten. Indien dit niet gebeurt zullen de kosten voor levering in rekening gebracht worden als je niet thuis bent voor de levering.

  Gratis verzending
Wij leveren geheel gratis door de gehele BeNeLux (m.u.v. de Waddeneilanden) tot op de begane grond vanaf €50,-.
Bij bestellingen onder de € 50,- rekenen we € 6,95 verzendkosten.

Moet je bestelling bezorgd worden op een verdieping? Geef dit dan altijd door tijdens het bestelproces en aan de vervoerder bij het maken van de bezorgafspraak. De kosten hiervoor zijn niet inbegrepen. Omdat dit product zwaarder is dan 35 kg is het i.v.m. de Arbo-Wet helaas niet mogelijk deze via een trap te laten bezorgen op een verdieping door onze vervoerder. Via een interne lift is dit wel mogelijk. Heeft u geen interne lift beschikbaar in het pand? Of is er wel een lift aanwezig maar is deze te klein? Vraag dan een offerte aan voor een verhuislift via ons contactformulier onder vermelding van de verdieping, het product en de postcode.

  Montage
De meeste producten die wij verkopen worden volledig gemonteerd geleverd en hoeft u zelf niet meer in elkaar te zetten. Er zijn echter een aantal artikelen, zoals bijvoorbeeld eettafels, die een kleine montage nodig hebben (altijd maar een paar eenvoudige stappen!). Dit zijn geen volledige bouwpakketten, maar slechts het vastzetten van bijvoorbeeld de poten. Montagehandleidingen worden altijd meegeleverd. Ontbreekt deze toch? Stuur ons dan een mail, wij zullen deze dan zo spoedig mogelijk alsnog per mail opsturen!

Wij geven bij ieder product op de website aan of deze gemonteerd of gedemonteerd geleverd wordt. Dit kan je vinden bij de specificaties van het product.